Welke mogelijkheden zijn er om mijn abonnement te betalen?
De eerste betaling kan je doen met onder andere iDEAL, Bancontact of creditcard. Deze eerste betaling is tegelijk ook een autorisatie voor de vervolgbetalingen, die zullen plaatsvinden via SEPA. Dit houdt in dat de vervolgbetalingen door middel van een automatische incasso zullen plaatsvinden via de eerst gebruikte betaalmethode.
Wat kan ik met mijn abonnement?
Wanneer je een abonnement hebt afgesloten, heb je onbeperkt toegang tot de Nieuw Leven App en Nieuw Leven Online website.
Hoe vaak wordt er nieuwe content geplaatst?
Wij streven ernaar om dagelijks nieuwe content te plaatsen. Onder andere: geloofsopbouwende artikelen, leesplannen, studies, getuigenissen en recepten.
Kan ik iemand anders een abonnement cadeau geven?
Momenteel is het niet mogelijk om iemand anders een abonnement cadeau te geven.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
- Door een mail te sturen naar info@nieuwlevenonline.nl
- Door te bellen met onze klantenservice op telefoonnummer: +31 70 363 59 29
Hoe kan ik mijn gegevens laten verwijderen?
- Je kan een verzoek indienen via het volgende formulier
- Je kan contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer +31 70 363 59 29
Is het ook mogelijk om het Nieuw Leven magazine op papier te ontvangen?
Nee, vanaf januari 2024 is Nieuw Leven alleen via de app en online beschikbaar. De papieren versie komt hiermee te vervallen.
Wat is de herroepingstermijn?
Er geldt een herroepingstermijn van 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag dat u toegang krijgt tot alle berichten en leesplannen.